هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست! چرا دیدوِب خدمات خود را با این هزینه ارائه می کند؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد؛ اینست که واقعا چرا این حجم از اختلاف قیمت بین تعرفه های دیدوب با سایر سایت ساز ها وجود دارد؟ و شاید بعضی ها به این فکر بیفتند که حالا که هزینه خدمات دیدوِب پایین است؛ پس حتما کیفیت مطلوبی ندارد!

یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت های طراحی سایت دریافت سفارش وبسایت است و بسیار دیده شده که شرکت ها و گروه هایی که به دلیل نداشتن این مورد، مجبور شده اند که تیم خود را کوچک کنند و یا حتی کار خود را تعطیل نمایند. اصلی ترین دلیل این دغدغه هم تامین هزینه های تیم می باشد. بنابر این شرکت ها و گروه های طراحی سایت برای اینکه بتوانند هزینه های جاری خود را تامین کنند، مجبور هستند تعرفه خدمات خود را بالا برده تا احیانا در صورت کسری بودجه در ماه های آتی، بدون مشکل بتوانند خدمات خود را ارائه دهند.

دیدوب با سابقه 15 ساله در این حوزه به خوبی مشکلات بازار و سیاست های آن را شناسایی کرده است و با استقرار سیستمی بهینه از کارشناسان مجرب و همچنین ارائه سیستم اختصاصی مدیریت محتوای خود، تا حد زیادی فرآیندهای طراحی سایت را در مجموعه خود تسریع کرده است.

به همین دلیل ما توانسته ایم با زمان کمتر، خدمات بیشتر ارائه کنیم!

از طرفی با توجه به سیاست های فعلی مجموعه و همچنین شرایط محدودیت های شبکه های اجتماعی، برآن شدیم تا بتوانیم با هزینه ای پایین به کسب و کار ها و حتی اشحاص وبسایت اختصاصی بدهیم تا بتوانند در این فضای نه چندان خوش آیند بیزنس خود را در فضای مجازی با ضریب اطمینان بیشتری نگه داری کنند.

برای انجام این مهم، دغدغه اول ما ارائه خدمت است آن هم در زمانی که ممکن است بسیاری از اشخاص و آنلاین شاپ ها در تنگنای مالی باشند!

۷ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۰ محمد امین محسنی

© کلیه حقوق سرویس دیدوِب محفوظ و متعلق به دیدنِت می باشد.

درباره ما  ·   قوانین و مقررات  ·   تماس با ما