سه راه کار برای آموزش و حل مشکلات شما دیده شده است.

  1. اولین مورد مراجعه به بخش آموزش دیدوِب است که راهنمایی استفاده از سامانه و مسائلی که ممکن است کاربران با آن ها مواجه شوند بصورت تصویری و ویدئویی قرارداده شده است.
  2. دومین راهکار و سریعترین راه کار ارتباط گیری با ما از طریق تیکت پشتیبانی است، که همکاران ما سریعترین زمان ممکن شما را راهنمایی خواهند کرد.
  3. در صورت تمایل نیز می توانید با ما بصورت تلفنی تماس بگیرید.

© کلیه حقوق سرویس دیدوِب محفوظ و متعلق به دیدنِت می باشد.

درباره ما  ·   قوانین و مقررات  ·   تماس با ما